Personalirent

Personalirent on moodne ja paindlik tööhõive vorm. Sõltumata sellest, kas vajate andmesisestajat reklaamikampaania ajaks, raamatupidajat lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendamiseks, müüjat suveperioodiks või lisapersonali mõne muu projekti teostamiseks – toetame Teid!

 

Personalirent võimaldab:

  • optimeerida haldus- ja personalikulusid;
  • reageerida muutuvatele vajadustele kiirelt;
  • personali efektiivselt majandada;
  • anda õigus-, finants- ja haldusvastutuse Simplikale üle.

 

Personalirent

Töötaja valik kindla ametikoha ja ajaperioodi jaoks, hajutades seejuures kulud ühtlaselt kogu lepinguperioodi peale.

 

Tööjõu haldamine

Renditöötajate ametliku tööandjana pakub Simplika igapäevast tuge seoses palgaarvestuse ja administratiivküsimustega.

 

Asendussekretäri teenus

Kasulik teenus ettevõtetele, kus vastuvõtufunktsioonid on olulise tähtsusega ning on vaja asendada puhkusel või haiguslehel olevat sekretäri. Simplika pakub Teile pädeva renditöötaja, asendamaks Teie sekretäri ja täitmaks igapäevaseid tööülesandeid, nagu sissetulevatele kõnedele vastamine, külaliste vastuvõtt, posti edastamine jms.

 

 

Täpsema informatsiooni saamiseks võtke ühendust meie konsultandiga:

6 990 500

cv@simplika.ee